«Al Comerç, en català»: el nou web sobre bones pràctiques lingüístiques al comerç

La Fundació Vincle, amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua, ha llançat una nova eina per als establiments i comerços dels territoris de parla catalana, el web Comerç en català.

www.comerçencatala.cat és un portal obert de consulta adreçat a tot tipus d'establiments per tal de realitzar una pràctica responsable pel que fa a la llengua en les relacions amb els clients.  L'eina inclou un apartat de bones pràctiques per àmbits amb propostes responsables en aspectes tan quotidians com l'atenció oral i escrita, la retolació o l'ús a les xarxes socials. Inclou també propostes en sectors específics com els bars i restaurants, els allotjaments turístics, les empreses d'assegurances, les agències de viatges o les entitats bancàries.

També es poden consultar recursos i la normativa que afecta a cada àmbit i 10 punts bàsics que tot comerç hauria de tenir en compte a l'hora d'adreçar-se al client.