Ja tenim els guanyadors del Pack Màgic de Nadal, que s’enduran una entrada doble per anar al cinema

Els guanyadors d'aquest sorteig, obert a tots els socis de la Plataforma per la Llengua, han estat la Maria Pilar Cros Jordana, en Jordi Llorens Martínez i l'Eulàlia Buch. Tots tres s'enduen una entrada doble per assistir a la projecció d'algunes de les pel·lícules que formen part d'aquest Pack Màgic, en la sessió matinal del proper dimarts 30.

La Plataforma per la Llengua sortejava tres d'entrades dobles per anar als Cinemes Boliche de Barcelona a veure alguna de les pel·lícules que formen part d'una selecció de produccions internacionals dirigides a un públic infantil.

Recordeu que, del 13 de desembre fins l'11 de gener, podreu trobar a diverses sales de cinema de Catalunya el cicle de cinema Pack Màgic de Nadal. Es tracta d'una proposta cultural de qualitat per a famílies que vulguin acompanyar els seus infants en la descoberta del món del cinema. La programació inclou 3 estrenes de cinema suec:

• Les malifetes de l'Emil (a partir de 5 anys)
  • La petita Anna i el Tiet Llargarut (a partir de 3 anys)
  • Laban, el petit fantasma. Quina por! (a partir de 2 anys)

Es projectaran a: Boliche Cinemes de Barcelona, CineBaix de Sant Feliu i Rambla de l'Art de Cambrils.

Aquesta proposta, gentilesa de Drac Màgic, és una iniciativa més per apropar els més petits al cinema i poder gaudir de pel·lícules doblades en català. Una vegada més, hem de lamentar que la nostra llengua tingui un pes més que insuficient en un sector tan important com és el del cinema.