Carles Puyol, nou soci de la Plataforma per la Llengua!

El mític excapità del primer equip del FC Barcelona i actual adjunt a la direcció tècnica, Carles Puyol, es va fer soci aquest dissabte just abans del partit que el Barça va jugar amb el Còrdova. Representants de l'Executiva de l'entitat li van fer entrega del seu carnet de soci i el van obsequiar amb la samarreta "Volem viure plenament en català". Amb aquest gest, Carles Puyol demostra el seu compromís pel català en un moment en què la nostra llengua està sotmesa a constants atacs. Aquest suport és molt important per a l'ONG del català just quan es clouen els actes del seu 20è aniversari.

La Plataforma per la Llengua va tenir aquest dissabte a la tarda, moments abans del partit de futbol que el Barça va jugar al Camp Nou contra el Còrdova, un gest de suport d'un dels futbolistes que més han demostrat dins i fora del camp el seu compromís amb el país i la llengua. Carles Puyol, excapità del primer equip del FC Barcelona i actual adjunt a la direcció tècnica, va decidir dissabte fer-se soci de l'ONG del català.

Amb aquest gest, que serveix de colofó als actes del 20è aniversari de l'entitat, que es van cloure precisament la setmana passada, Puyol demostra el seu compromís pel català en un moment en què la nostra llengua està en el punt de mira de nombrosos atacs que impedeixen el normal desenvolupament del català. Per això, representants de l'Executiva de l'entitat van lliurar-li dissabte, juntament amb el carnet que l'acredita com a soci, una samarreta amb el missatge "Volem viure plenament en català", que recull el lema i la imatge creats el 1996 per l'artista Joan Brossa a benefici de la Plataforma per la Llengua. Puyol va agrair el regal i va accedir a fer-se una fotografia amb la samarreta.

Poc abans, Puyol, així com el President del Barça, Josep Maria Bartomeu, i el vicepresident tercer, Carles Vilarrubí, van mantenir una trobada amb els representants de l'entitat.