La Plataforma per la Llengua entrevista a Naby Dakhly de "Rastres de Sàndal"

Demà, s'estrena als cinemes la pel·lícula "Rastres de Sàndal", un pont d'entesa entre dues cultures diferents, un viatge intercultural entre les ciutats modernes de la Mumbai índia i la Barcelona mediterrània, un llargmetratge de ficció de Maria Ripoll basat en una de les històries més personals de la novel·la homònima d'Asha Miró i Anna Soler-Pont. Llegeix l'entrevista a Naby Dakhly.

La Plataforma per la Llengua ha col·laborat en aquesta pel·lícula apropant l'actor francès Naby Dakhli al català mitjançant el programa de parelles lingüístiques que dinamitza l'entitat i hem volgut conèixer la seva opinió sobre aquesta experiència de primera mà. En Naby Dakhly és francès, d'ascendència algeriana i viu a Londres, però ara fa d'indi en una pel·lícula rodada parcialment a Barcelona.

Llegeix l'entrevista a Naby Dakhly i descobreix tots els detalls de la seva experiència amb la cultura catalana i el català!