Ja tenim els guanyadors de dues entrades dobles per a la preestrena de la pel·lícula "Rastres de Sàndal"

Els socis de la Plataforma per la Llengua Andreu Toner i Bernat Rincón han estat els guanyadors del sorteig de dues entrades dobles per assistir aquest vespre a la preestrena de la pel·lícula "Rastres de Sàndal". Moltes felicitats!

Prop de 180 persones han participat en el sorteig de dues entrades dobles per assistir a la preestrena de la pel·lícula "Rastres de Sànda"l.

"Rastres de Sàndal" és un pont d'entesa entre dues cultures diferents, un viatge intercultural entre les ciutats modernes de la Mumbai índia i la Barcelona mediterrània, un llargmetratge de ficció de Maria Ripoll basat en una de les històries més personals de la novel·la homònima d'Asha Miró i Anna Soler-Pont que s'estrena el pròxim divendres 28 de novembre als cinemes. La Plataforma per la Llengua hi ha col·laborat apropant l'actor francès Naby Dakhli al català mitjançant el programa de parelles lingüístiques que dinamitza l'entitat. Veu la crònica d'aquest intercanvi lingüístic.

Moltes gràcies a tots i totes per participar en el concurs! Esperem que el guanyador i els  seus acompanyants gaudeixin d'aquesta fantàstica pel·lícula!