La Plataforma per la Llengua també s'autoinculpa per participar en el 9N #jomacuso9N

L'ONG del català també dóna la cara per demostrar a la Fiscalia de l'Estat espanyol que la consulta d'aquest 9 de novembre va ser una convocatòria democràtica i pacífica i que no pot ser criminalitzada des dels tribunals.

La Plataforma per la Llengua reacciona així, tal com també han fet centenars de personalitats i entitats relacionades amb el món polític, cultural, econòmic... davant la intenció del fiscal general espanyol, Eduardo Torres-Dulce, de presentar imminenment una querella contra el president de la Generalitat, Artur Mas, la vice-presidenta, Joana Ortega, i la consellera d'Educació, Irene Rigau.

L'autoinculpació l'hem fet pública, també, a través del diari El Punt Avui d'aquest divendres amb Mar Forcada, membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua: "M'acuso per 9-N perquè la nostra llengua vol parlar amb llibertat i vol ser una llengua de ple dret".

Des de la Plataforma per la Llengua volem defensar el dret a la llibertat d'expressió i a decidir el nostre futur polític, això com també, el model lingüístic que volem per al futur!