La Plataforma per la Llengua participa a la Jornada anual de l’Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva 2014

La Plataforma per la Llengua va participar ahir a la Jornada anual de l'Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva 2014. És la trobada anual en sessió plenària dels signants de l'acord on es formalitza de manera simbòlica l'adhesió i el compromís amb l'Acord.

La finalitat de l'Acord és incrementar el capital social de la ciutat, és a dir, la seva capacitat d'organització i actuació conjunta. I ho fa mitjançant la promoció de la cooperació i l'articulació de xarxes d'acció per avançar en la construcció plural i democràtica d'un bé comú primordial: la inclusió social.

Avui, som més de 545 entitats, associacions i organitzacions compromeses amb els principis de l'Acord. La Plataforma per la Llengua n'és una d'elles i a través de la Xarxa d'acollida i acompanyament per a persones immigrants a Barcelona treballem conjuntament amb altres entitats compromeses amb els principis de l'Acord i manifestem la voluntat de treballar conjuntament per aconseguir una ciutat cohesionada socialment.

Durant la jornada es va fer balanç de les activitats realitzades durant l'any i es van presentar les línies estratègiques de futur i el pla de treball. S'ha aprovat l'estratègia compartida per una ciutat més inclusiva, el full de ruta per comprometre a institucions i entitats socials per treballar plegats cap a una Barcelona més inclusiva.

Més informació aquí.

Podeu consultar aquí el programa de la jornada.