Si ets de Lluïsos de Gràcia i et fas soci de la Plataforma per la Llengua, t'obsequiem amb una ampolla de cava!

La Plataforma per la Llengua i els Lluïsos de Gràcia han arribat a un acord de col·laboració mitjançant el qual els socis de Lluïsos podran obtenir una ampolla de Cava per la llengua pel fet de fer-se'n també de l'ONG del català. Trobaràs més informació sobre com fer-te soci i sobre la promoció aquí. la llengua pel fet de fer-se'n també de l'ONG del català. Trobaràs més informació sobre com fer-te soci i sobre la promoció aquí.

Aquest acord reforça la col·laboració que les dues entitats mantenen des de fa temps. De fet, la Plataforma per la Llengua té un vincle molt fort amb Lluïsos des dels seus inicis: va ser a Lluïsos on els membres fundadors de l'entitat de referència en la defensa del català van fer les seves primeres reunions i on es va gestar l'entitat actual i el projecte amb el qual s'han aconseguit èxits importants en àmbits com l'etiquetatge, el cinema o l'acollida lingüística. Enguany la Plataforma per la Llengua compleix 20 anys treballant per promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social en plena campanya per la seva consolidació. La nostra llengua és atacada diàriament per determinats partits polítics, pels tribunals i des de la mateixa Administració estatal, i la tasca de la societat civil és més necessària que mai. Per això la Plataforma per la Llengua necessita més socis i més suports per poder intensificar la feina i poder ser més efectius.

Pots fer-te soci de la Plataforma per la Llengua aquí des de 3 euros al mes! Si quan formalitzes la inscripció dius que véns de part de Lluïsos, et farem arribar a casa un val que podràs bescanviar pel Cava per la llengua en diversos establiments. El Cava per la llengua és una edició especial elaborada conjuntament amb Caves Sumarroca, i l'etiqueta i la xapa inclouen una reproducció de la litografia que l'artista Antoni Tàpies va elaborar a benefici de la Plataforma per la Llengua.