Vols que el català sigui oficial a Europa?

El català és l'única llengua europea amb tants milions de parlants que no ha estat reconeguda com a llengua oficial de la UE. Per aquest motiu, la Plataforma per la Llengua engega una nova campanya amb l'objectiu de fer pressió als diferents partits que es presenten a les eleccions europees sobre l'oficialitat del català a la UE. Volem mostrar com la majoria de la població catalana vol que el català sigui una llengua oficial a la UE i, per aquest motiu, necessitem que participin en aquesta enquesta el màxim nombre de persones. Participa-hi i anima a fer-ho a familiars, amics i coneguts a través de les xarxes socials amb el hashtag #catalàoficial!

Aquesta manca d'oficialitat limita la promoció i normalització de la nostra llengua en molts àmbits, tant internacionals com nacionals. És per aquest motiu que des de la Plataforma per la Llengua iniciem aquesta campanya, per pressionar als diferents partits polítics catalans a actuar a favor de la nostra llengua en el marc europeu per millorar la situació del català. Volem mostrar quina és l'opinió de la ciutadania davant la no oficialitat del català a la UE i que els partits polítics catalans actuïn amb conseqüència. Ens hi ajudes?

Per participar-hi només has d'entrar al web estimoelcatala.cat  i contestar a la pregunta: Vols que el català sigui oficial a Europa? El resultat el publicarem un cop celebrats els comicis i el farem arribar als caps de llista dels diferents partits que hagin obtingut representació. Pots participar-hi fins el proper dia 24 de maig.

Com més persones hi participin, més significació tindrà la resposta! Fes difusió de l'enquesta a través de les xarxes socials amb el hashtag #catalàoficial i anima a tots els teus familiars, amics i coneguts a participar-hi.