Presentació de l'exposició "Mirades i veus del català" el pròxim dijous 8 de maig

Aquest dijous, es presentarà l'exposició "Mirades i Veus del català" a la seu de la Direcció General per a la Immigració (Carrer Calàbria, 147) a dos quarts de set de la tarda. L'exposició és un projecte conjunt de la Plataforma per la Llengua, El Consorci per la Normalització Lingüística i l'Ajuntament de Barcelona. En l'acte de presentació hi intervindran el president de la Plataforma per la Llengua, Òscar Escuder; la directora general de Política Lingüística i presidenta del Consorci per la Normalització Lingüística, Ester Franquesa, i el Comissionat d'Immigració de l'Ajuntament de Barcelona, Miquel Esteve.

El pròxim dijous 8 de maig us convidem a assistir a la presentació de l'exposició "Mirades i Veus del català", una exposició que té com uns dels principals objectius desfer tòpics i estereotips referits a les persones immigrades i l'aprenentatge del català com a llengua comuna. Alhora vol fer visible la diversitat de parlants d'altres llengües a Catalunya, posant en valor les aportacions de les seves llengües i cultures a la societat catalana i la riquesa que això suposa per al nostre país.

L'acte tindrà lloc a dos quarts de set de la tarda a la seu de la Direcció General per a la Immigració (Carrer Calàbria, 147). L'exposició és un projecte conjunt de la Plataforma per la Llengua, El Consorci per la Normalització Lingüística i l'Ajuntament de Barcelona. En l'acte de presentació hi intervindran el president de la Plataforma per la Llengua, Òscar Escuder; la directora general de Política Lingüística i presidenta del Consorci per la Normalització Lingüística, Ester Franquesa, i el Comissionat d'Immigració de l'Ajuntament de Barcelona, Miquel Esteve.