Per Sant Jordi, fes-te soci de la Plataforma per la Llengua i t'obsequiarem amb una ampolla del Cava per la llengua!

Demà, al llarg de tot el dia, ens trobareu a la Rambla del Raval i, a partir de les 17 hores, també estarem a la Plaça dels Àngels (MACBA) preparant la #XarxaDeCors. Si veniu a les parades de la Plataforma per la Llengua i us feu socis, us obsequiarem amb una ampolla del Cava per la llengua! Aquest Sant Jordi brinda pel català!

La Plataforma per la Llengua estarà durant tota la Diada de Sant Jordi a la Rambla del Raval, organitzant diverses activitats i oferint el llibre que recentment hem presentat sobre els 20 anys de l'entitat. A més a més, a partir de les 17h ens trobareu a la Plaça dels Àngels de Barcelona amb les 26 entitats de nouvinguts de la Xarxa Associativa de la immigració organitzant l'activitat #XarxaDeCors.

Totes aquestes activitats tenen l'objectiu de promoure el català com a llengua comuna i eina de cohesió social i són possibles gràcies a la col·laboració i contribució dels socis i sòcies de l'entitat. Totes aquelles persones que durant el dia de demà es facin sòcies de la Plataforma per la Llengua en una de les nostres parades, a part de contribuir en la promoció i defensa de la llengua catalana, seran obsequiades amb una ampolla del Cava per la llengua, una iniciativa de l'ONG del Català i Bodegues Sumarroca per finançar campanyes a favor del català.

Aquest Sant Jordi brindem pel català!