La Plataforma per la Llengua presenta el manual “A l’empresa, en català” a Vilanova i la Geltrú

La Plataforma per la Llengua, conjuntament amb el Consorci per la Normalització Lingüística, la Delegació del Garraf de la Cambra de Comerç de Barcelona, l'Ajuntament de Vilanova i la xarxa Comerç Viu, va presentar el dimecres 9 d'abril el Manual de bones pràctiques "A l'empresa, en català" a Vilanova i la Geltrú.

L'acte va comptar amb l'assistència de més de 20 comerciants, empresaris i emprenedors de la comarca del Garraf i va ser presentat per Amadeu Pujol, president de la delegació de la Confederació de Comerç de Barcelona, i per Biel Senabre, director del Consorci per la Normalització de l'Alt Penedès i Garraf.  Ambdós van ressaltar que l'ús del català a l'empresa és un element indispensable per oferir una atenció al client de qualitat i ser responsables amb la comunitat, i que el manual "A l'empresa, en català" és una eina idònia per millorar en aquest àmbit.

A continuació, Bernat Gasull, de la Plataforma per la Llengua, va presentar el manual i el web http://www.empresaencatala.cat/

L'acte es va completar amb una taula rodona en què van intervenir-hi representants de dues empreses vilanovines que són exemples en l'ús del català: Supermercats JR i Llibreria La Mulassa, així com Eloi Torrents de la Plataforma per la Llengua. El debat va ser moderat per la cap del Servei de Català de Vilanova i la Geltrú, Isabel Julià. Finalment, Maria Josep Riba, regidora de Cultura de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, va cloure l'acte.