Avui, a les set del vespre, presentem el llibre dels 20 anys de la Plataforma per la Llengua

Francesc Marco, membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua, presentarà aquest vespre el llibre "Plataforma per la Llengua. 20 anys defensant el català". L'acte comptarà amb la presència d'Òscar Escuder, president de l'entitat; Jordi Manent, filòleg i prologuista del llibre i Carme Formadell, membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua i presidenta de l'Assemblea Nacional Catalana. Us esperem aquest vespre als Lluïsos de Gràcia!

Enguany, es celebren els 20 anys de la Plataforma per la Llengua. En el marc dels actes de celebració de les dues dècades de l'entitat, l'ONG del català ha publicat el llibre "Plataforma per la Llengua. 20 anys defensant el català", escrit per Francesc Marco, membre de l'executiva de l'entitat. Avui, a les set del vespre, es farà la presentació d'aquest llibre als Lluïsos de Gràcia (Plaça del Nord 7-10 de la Vila de Gràcia) amb la presència d'Òscar Escuder, president de l'entitat; Jordi Manent, filòleg i prologuista del llibre i Carme Formadell, presidenta de l'Assemblea Nacional Catalana.

El llibre ens explica l'evolució històrica de l'organització, la modernització del discurs del catalanisme i els resultats assolits en àmbits diversos per la Plataforma per la Llengua. El volum, que compta amb salutació del president de l'ONG del català, Òscar Escuder, i pròleg del filòleg Jordi Manent, repassa també el paper de les institucions catalanes, dels partits polítics i de la societat civil en fer del català la llengua comuna i de cohesió social.

Carme Forcadell detalla a la presentació del llibre que "necessitem la Plataforma, perquè ens recorda els nostres deures com a ciutadans i com a catalans, perquè és la nostra consciència lingüística". Així, en aquesta obra, l'autor exposa l'evolució de l'activisme per la llengua catalana des de la Crida a la Solidaritat fins ara mateix, a les portes del referèndum per la independència.

Us hi esperem!