Presentem "A l'empresa, en català" a Vilanova i la Geltrú

El pròxim 9 d'abril, la Plataforma per la Llengua conjuntament amb el Consorci per a la Normalització Lingüística, la Cambra de Comerç de Barcelona, l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i Viu Comerç presentaran "A l'empresa, en català", el manual de bones pràctiques lingüístiques a l'empresa a Vilanova i la Geltrú. L'acte serà de les 16 a les 17.15 hores a la delegació del Garraf de la Cambra de Comerç de Barcelona

La presentació del manual "A l'empresa, en català", elaborat per la Plataforma per la Llengua, es realitzarà a delegació del Garraf de la Cambra de Comerç de Barcelona, a Vilanova i la Geltrú. Es tracta d'un manual per a totes aquelles empreses que vulguin introduir el català en els criteris bàsics d'actuació, i també, un suport per a totes aquelles altres que vulguin aprofundir o completar un pla d'actuació pel que fa l'ús de la llengua catalana en relacio? amb el consumidor o client, amb els grups d'interès i amb el funcionament intern de l'empresa; un manual de bones pràctiques.

Posteriorment a la presentació del manual es realitzarà una taula rodona sobre experiències de promoció de l'ús del català en l'àmbit comercial i empresarial, amb la participació de JR Supermercats i Llibreria La Mulassa

Per assistir a aquest acte cal fer una prèvia inscripció trucant al tel. 93 811 57 73 o enviant un correu electrònic a l'adreça vngcat@cpnl.cat