El pròxim 30 de març ElBus.cat recollirà llaunes pel #repteCocacola a Brussel·les!

Si vius a Perpinyà, Lió, París o Brussel·les tens l'oportunitat de participar en el #repteCocacola! ElBus.cat que, entre moltes altres iniciatives, recull llaunes arreu del territori català pel #repteCocacola, traspassa fronteres i se'n va a Europa. Volem que totes aquelles persones que viviu a l'estranger i voleu que la llengua catalana no sigui discriminada hi participeu!

El 30 de març, coincidint amb la manifestació a favor dels Drets dels Catalans a l'Autodeterminació a Brussel·les, elBus.cat viatjarà fins aquesta ciutat i farà parada a Perpinyà, Lió i París. Una gran oportunitat perquè totes aquelles persones que viviu en aquestes ciutats pugueu participar en el #repteCocacola, l'última gran campanya que la Plataforma per la Llengua està portant a terme per reclamar l'etiquetatge en català. És una oportunitat magnífica per poder donar una mica més de visibilitat i repercussió a la discriminació que pateix la nostra llengua per part de moltes empreses.

Fem una crida a totes aquestes persones que residiu a Perpinyà, Lió, París i Brussel·les a participar en aquesta campanya de recollida de llaunes de Coca-cola per reclamar l'etiquetatge en català! Ajudeu-nos a aconseguir que aquesta campanya sigui tot un èxit enviant les vostres imatges de la recollida de llaunes i fent difusió del #repteCocacola per xarxes socials!

Podeu llegir tota la informació necessària sobre les parades d'Elbus.cat en aquest enllaç i seguir el #repteCocacola a través de xarxes socials i la pàgina oficial.

Moltes gràcies pel vostre suport i col·laboració!