Descompte especial per socis del 25% en l'entrada per anar a veure Amadeu Casas en concert aquest dijous!

Si ets soci de la Plataforma per la Llengua i vols assistir aquest dijous a l'Auditori de Barcelona per veure el nou projecte d'Amadeu Casas "Lo Gaiter de la Muga" estàs de sort! Gaudeix tu i els teus acompanyants d'un descompte del 25% en l'entrada enviant un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat demanant el codi promocional.

Aquest dijous, a les 21 hores, Amadeu Casas presentarà a l'Auditori de Barcelona el seu últim treball "Lo Gaiter de la Muga". Els socis de la Plataforma per la Llengua i els seus acompanyants podran assistir-hi a un preu reduït sol·licitant un codi promocional al correu promocions@plataforma-llengua.cat.

Un cop tingueu el codi promocional, heu d'entrar a la pàgina web de l'Auditori i seguir els següents passos:

1. Anar al calendari (marge superior esquerre) i seleccionar el dia: 20 de març
  2. A la pàgina del concert clicar "comprar entrades"
  3. Triar l'opció i nombre d'entrades que correspongui
  4. Escollir el descompte corresponent a la Plataforma per la Llengua i introduir el codi promocional facilitat

No et perdis aquest concert i gaudeix del 25% de descompte en l'entrada per ser soci de l'ONG del català!

Per a més informació entra aquí