Descompte exclusiu per a socis de la Plataforma per la Llengua en el concert benèfic “Escòcia & Catalunya. Camí de la llibertat musical”

Els socis de la Plataforma per la Llengua gaudiran d'un 25% de descompte en el preu de l'entrada per assistir diumenge vinent, 9 de març, al concert "Escòcia & Catalunya. Camí de la llibertat musical", a les 19h a l'Auditori de Barcelona. Una jornada especialment dedicada a la unió musical d'ambdós territoris. A més, es tracta d'un concert benèfic i part dels beneficis que es recaptin seran per a la Plataforma per la Llengua, Òmnium Cultural i l'Assemblea Nacional Catalana. T'hi esperem!

Les entrades a taquilla tenen un preu de 15€, però pels socis i sòcies de l'ONG del Català i els seus acompanyants és de 11,25€ (més la despesa d'un euro de gestió de L'Auditori, en cas de fer la compra online). Per acollir-te a aquesta promoció has d'entrar en el següent enllaç, seleccionar el descompte TRADICIONARIUS, introduir-hi el codi promocional exclusiu per a socis i indicar el nombre de localitats que vols. També pots comprar l'entrada anticipadament a taquilla per 11,25€, tot dient el codi promocional que t'haurem facilitat.

Per poder beneficiar-te d'aquest descompte exclusiu per a socis de l'ONG del català i els seus acompanyants, cal trucar al telèfon de l'entitat, 93 321 18 03, o enviar un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat sol·licitant el codi promocional.

L'espectacle, organitzat pel Tradicionàrius, la Fira Mediterrània de Manresa i L'Auditori de Barcelona, comptarà amb el grup històric escocès Capercaille com a plat fort i amb la participació dels sempre poderosos RIU, els gaiters de la City of Barcelona Pipe Band i els Castellers de la Vila de Gràcia. Trobaràs més informació sobre el concert aquí.

Gràcies per la teva participació i pel teu suport!