Taller de cuina peruana a Esparreguera

Aquest taller de cuina és una activitat del Projecte Enraonem de la Plataforma per la Llengua

El dimecres 19 de febrer s'ha dut a terme un Taller de cuina peruana a Can Pasqual (Esparreguera) adreçat als participants del Projecte Enraonem, un programa de l'ONG del català d'aquesta vila del Baix Llobregat nord.

L'activitat ha anat a càrrec de Maria Isabel Villegas, una activa membre de la territorial de la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat-Esparreguera, que ha explicat, amb l'ajuda d'una extensa presentació, l'origen multicultural de l'actual cuina peruana, ha fet un repàs dels plats més coneguts, ha repartit un receptari que conté les receptes més conegudes de la gastronomia del Perú i ha cuinat 8 plats que han pogut tastar els participants.

L'objectiu de l'activitat era endinsar-se en una cultura present a la vila d'Esparreguera mitjançant la descoberta de la seva cuina, compartir coneixements culturals i reconèixer la diversitat present a la nostra societat i també a l'entitat, on conflueixen persones provinents de força orígens geogràfics, culturals i lingüístics.

El Projecte Enraonem, creat per la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat-Esparreguera, té el doble objectiu d'oferir un espai on practicar català a l'àmbit públic de manera espontània i alhora conèixer de prop els aspectes de la cultura catalana presents a Esparreguera. Per això, cada dimecres a les 7 de la tarda els participants fan una visita a un establiment comercial, a una empresa o a una associació de la vila o de la rodalia.

Per posar-se en contacte amb aquest projecte de l'ONG del Català i participar-hi, es pot enviar un correu a l'adreça electrònica plesparreguera@plataforma-llengua.cat o mitjançant la pàgina de Facebook de la territorial: www.facebook.com/PlataformaPerLaLlenguaBaixLlobregat.

El Projecte Enraonem compta amb l'assessorament, la col·laboració i el ple suport del Servei Local de Català d'Esparreguera, del Consorci per a la Normalització Lingüística, i de la Regidoria de Política Lingüística de l'Ajuntament d'Esparreguera.

Àlbum de fotos: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.536421683138398.1073741848.268162866630949&type=1