El Projecte Enraonem visita Cal Sant

Cal Sant és un nou establiment comercial ubicat al centre d'Esparreguera que promou el vi català

El dimecres 22 de gener el Projecte Enraonem de la Plataforma per la Llengua d'Esparreguera va visitar Cal Sant, un projecte comercial innovador ubicat al nucli antic d'Esparreguera, que promou la coneixença del vi, especialment el català, amb una atenció especial als vins ecològics.

El propietari, Jaume Llorenç, va fer una visita guiada i va mostrar l'oferta de productes, que inclou la botiga i el restaurant. Podeu visitar virtualment l'establiment comercial a: www.calsant.cat  i http://www.calsant.cat/restaurant-calsant.html.

Amb aquesta activitat, el Projecte Enraonem ha continuat apostant pel comerç local i de proximitat, que fomenta els productes locals i etiquetats en català i que atén de manera personalitzada la clientela en la nostra llengua.

Per a participar en aquest projecte de l'ONG del Català cal enviar un correu a l'adreça electrònica plesparreguera@plataforma-llengua.cat o adreçar-se a l'entitat mitjançant la pàgina de Facebook de la territorial (https://www.facebook.com/PlataformaPerLaLlenguaBaixLlobregat).

El Projecte Enraonem té el doble objectiu d'oferir un espai on practicar català a l'àmbit públic de manera espontània i alhora conèixer de prop els aspectes de la cultura catalana presents a Esparreguera. Per això, cada dimecres a les 7 de la tarda els participants faran una visita a un establiment comercial, a una empresa o a una associació de la vila o de la rodalia. La trobada setmanal serà sempre al vestíbul de l'edifici municipal de Can Pasqual, des d'on se sortirà per fer l'activitat.

El Projecte Enraonem compta amb l'assessorament, la col·laboració i el ple suport del Servei Local de Català d'Esparreguera, del Consorci per a la Normalització Lingüística, i de la Regidoria de Política Lingüística de l'Ajuntament d'Esparreguera, i també amb la col·laboració d'un nombrós grup de comerços, empreses i entitats de la vila.