Ja hem venut 10.000 ampolles del Cava per la llengua

El Cava per la llengua està sent tot un èxit! Ja s'han venut les primeres 10.000 ampolles que van sortir a la venda ara farà tot just un mes. La Plataforma per la Llengua i Bodegues Sumarroca faran una nova tirada de 10.000 ampolles més del Cava per la llengua perquè ningú es quedi sense brindar en català!

El passat 27 de novembre, la Plataforma per la Llengua i Bodegues Sumarroca van fer la presentació del Cava per la llengua. Aquesta iniciativa té per finalitat recaptar els beneficis que se'n derivin de la venda del cava per destinar-los a campanyes de promoció del català i difondre'n la seva situació a nivell internacional. Ara farà un mes es van posar a la venda les primeres 10.000 ampolles als supermercats de la cadena Bon Preu-Esclat i, a dia d'avui, ja s'han venut totes!

La Plataforma per la Llengua i Bodegues Sumarroca han fet un segon tiratge de 10.000 ampolles del Cava per la llengua perquè aquestes festes ningú es quedi sense brindar en català! Podeu consultar el llistat de supermercats Bon Preu on trobareu el Cava per la llengua.

Documents relacionats