Ja tenim els 10 guanyadors del sorteig del lot del Cava per la llengua

Aquest mes de desembre hem sortejat 10 lots del Cava per la Llengua entre totes aquelles persones que s'han fet sòcies de l'ONG del català. Moltes gràcies per el vostre suport i... salut!

La Plataforma per la Llengua ha sortejat 10 lots del Cava per la Llengua, el cava solidari que l'ONG del català i Bodegues Sumarroca han llançat aquest any, entre totes les persones que s'han fet sòcies de l'entitat al llarg d'aquest mes. Entre els guanyadors d'aquest lot hi ha la Montse Martinez, la nova sòcia badalonina de la Plataforma per la Llengua.

Volem agraïr a tots els socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua el vostre suport ja que és essencial per poder continuar amb la tasca de l'entitat en favor de la nostra llengua.

Us recordem que podeu aconseguir la vostra ampolla del Cava per la llengua als establiments Bon Preu que trobareu en aquest llistat. Els beneficis recaptats amb la venda del cava es destinaran a campanyes de promoció del català i en concret a difondre la situació del català a nivell internacional.