Aquestes festes brindem en català! La Plataforma per la Llengua vol desitjar-vos un Bon Nadal i feliç 2014!

Aquestes Festes volem celebrar-les en català brindant amb el Cava per la llengua! La Plataforma per la Llengua us desitja unes molt bones Festes de Nadal i un feliç i pròsper 2014.

Aquestes festes i aquest any que ara comença, volem que el català sigui encara més present en tots els àmbits de la teva vida! També en les celebracions! Per això volem felicitar-te explicant-te un nou projecte que hem engegat recentment: el Cava per la llengua, una iniciativa solidària que hem posat en marxa de la mà de Bodegues Sumarroca. Els diners que es recaptin amb la venda d'aquesta ampolla de cava es destinaran a projectes per explicar la situació del català a nivell internacional.

Busca el Cava per la llengua al teu establiment Bon Preu més proper i gaudeix les teves festes en català! Moltes gràcies pel teu suport! Bon Nadal i millor 2014!

#estimoelcatalà