La Plataforma per la Llengua realitza 15 tallers diferents de sensibilització i reflexió lingüística

Durant aquests darrers dos mesos, la Plataforma per la Llengua ha estat realitzant un seguit de Tallers de sensibilització i reflexió lingüística a diferents institucions. Aquests Tallers, primordialment, pretenen facilitar la reflexió i l'adquisició d'eines pràctiques i discursives que facilitin enfortir la perspectiva d'una gestió lingüística més solidària i inclusiva.

Els Tallers s'han dut a terme per l'Ajuntament de Barcelona, pel Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, pels Voluntaris per la llengua del CNL, pel CNJC i per Instituts d'educació secundària.

S'han realitzat un total de 15 Tallers diferents en aquest àmbit d'actuació. Les modalitats han estat diverses, perquè la naturalesa d'aquests Tallers permeten implementar diferents metodologies. En alguns casos, s'ha optat per la versió més senzilla, que consisteix en una Taller d'una única sessió d'1,5 hores de durada. En canvi, en d'altres, el treball ha estat més específic i extensiu, realitzant, per exemple, Tallers de 7 hores de durada, dividits en dues sessions de quatre i tres hores.

La Plataforma per la Llengua acumula una sòlida experiència en la realització d'aquests Tallers, i us convidem a informar-vos-en als següents enllaços: https://www.plataforma-llengua.cat/serveis/formacio i http://www.empresaencatala.cat/serveis-a-les-empreses