La Plataforma per la Llengua lamenta els atacs al català arreu de l’àmbit lingüístic al programa "Fent Via"

Francesc Marco, membre del secretariat de l'ONG del català, ha participat al programa radiofònic "Fent Via", tot fent tertúlia amb el cantautor Cesk Freixas, i el membre del patronat de la Fundació Pedrolo, Josep Poveda.

En el marc del programa produït per Ràdio La Min" i distribuït per La Xarxa de Comunicació Local, que presenta Xènia Serrat i dirigeix Antoni Jaume Morell, la Plataforma per la Llengua ha destacat la importància de valorar els atacs a la llengua catalana en el seu conjunt. Així, Francesc Marco s'ha referit al tancament de Canal 9, a la no recepció de TV3 al País Valencià, als milers d'estudiants que al sud del Sènia no poden accedir a les línies en català, a les propostes legislatives del govern balear, al LAPAO de la Franja de Ponent o a les sentències contra la immersió lingüística al Principat.