Avui fem 20 anys! Gràcies a tots i a totes pel vostre suport al llarg d'aquest temps!

El 12 de desembre de 1993 va néixer la Plataforma per la Llengua, una organització sense ànim de lucre que porta 20 anys treballant per promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social. Tots aquests anys d'èxits (tot i que encara en queden molts per assolir) en favor de la nostra llengua no haguessin estat possibles sense el vostre suport i col·laboració. GRÀCIES!

Avui la Plataforma per la Llengua celebra el seu vintè aniversari. Tal dia com avui, la Plataforma va organitzar un gran acte al centre de la Plaça de Catalunya de Barcelona on amb unes 15.000 llaunes d'aquesta beguda vam reclamar l'etiquetatge de la Cocacola en català concretament i de tots els productes distribuïts arreu del territori de parla catalana en general. Després de 20 anys, la Plataforma per la Llengua ha assolit molts èxits. Ha aconseguit que grans empreses incorporin el català en els seus productes, catàlegs, webs, sistemes operatius... Durant aquests vint anys hem treballat per fer del català la llengua d'acollida dels nouvinguts, hem aconseguit el doblatge de pel·lícules en català i hem organitzat un total de deu fires per reclamar el dret de nens i nenes a poder jugar en català. Malgrat tots aquests èxits ens queda pendent el de la primera acció que va donar el tret de sortida a la nostra tasca: aconseguir que Cocacola etiqueti en català. És per aquest motiu que, coincidint amb la celebració del 20è aniversari volem reprendre aquesta lluita per acabar assolint el nostre objectiu amb la campanya que ahir vam iniciar i que porta el nom de #repteCocacola. Necessitem recopilar 20.000 llaunes de cocacoles i sabem que, una vegada més, ens hi ajudareu! Podeu consultar tota la informació de la campanya a través de les nostra web i les xarxes socials amb el hashtag #repteCocacola

Gràcies pel vostre suport i la feina feita per part de tots i totes! Estimem el català!