La Plataforma per la Llengua col·labora amb el 2n Festival de jocs de taula

Aquest proper cap de setmana es celebrarà el 2n Festival de jocs de taula, el DAU Barcelona, a la Fàbrica de Creació de Barcelona - Fabra i Coats amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua

La Plataforma per la Llengua participarà aquest cap de setmana en el Festival Dau Barcelona, una gran festa de la creativitat en els jocs de taula. Els jocs són sobretot una activitat de creació. Per això, a Dau Barcelona els focus es fixaran cap als autors de jocs de taula. El festival està organitzat per l'Institut de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant la Direcció de Creativitat i Innovació. El comissari és Oriol Comas i Coma

La Plataforma per la Llengua col·labora en aquesta segona edició del Festival de jocs de taula apostant per l'oferta de jocs en català i per fomentar-ne la seva creació ja que la producció de jocs i joguines en català continua sent molt minoritària davant l'oferta de jocs en castellà.