Aquest dijous la Plataforma per la Llengua participarà a la xerrada "Que no et discriminin: Sigues conscient dels teus drets"

El proper dijous 12 de desembre, la Federació d'entitats llatinoamericanes de Catalunya (Fedelatina) organitza una xerrada destinada a sensibilitzar als ciutadans i ciutadanes de Barcelona a través del coneixement del dret a la no discriminació. Eloi Torrents, membre de la Plataforma per la Llengua, hi participarà juntament amb Alícia Rodríguez de SOS Racisme

Plataforma per la Llengua participarà aquest proper dijous 12 de desembre en en un acte organitzat per Fedelatina: "Que no et discriminin: Sigues conscient dels teus drets". Eloi Torrents, membre de la ONG del català, parlarà sobre el dret a la no discriminació per motius lingüístics, exposant els drets lingüístics i també exposant els casos d’agressions lingüístiques recollides en l’informe "En espanyol o nada" organitzat per la Plataforma per la Llengua. L'altre ponència serà a càrrec de Alícia Rodríguez, membre de SOS Racisme que parlarà sobre el dret a la no-discriminació per motius ètnics.

La xerrada començarà a les 19h i està previst que finalitzi a les 20h. Es portarà a terme a la seu de l'entitat organitzadora Fedelatina al C/Nou de Sant Francesc, número 15 de Barcelona.

Per a més informació podeu entrar al següent enllaç