La Plataforma per la Llengua col·labora amb The Catalan Project

The Catalan Project és una associació que té com a objectiu reunir les propostes i idees de totes les persones que viuen i/o treballen a Catalunya per tal de decidir com volem que sigui la Catalunya de demà. Tu també pots col·laborar-hi fent la teva petita aportació a través de la plataforma Verkami.

La Plataforma per la Llengua ha començat a col·laborar amb The Catalan Project, una associació sense ànim de lucre i no vinculada ni alineada a cap partit polític. A través de la seva pàgina web podeu fer la vostra proposta o exposar alguna idea sobre cultura, societat, llengua, economia... per a la Catalunya que desitgem per demà.

The Catalan Project ha realitzat ja nombrosos vídeos com sobre Europa, les pensions, el dèficit fiscal, sobre què passaria en cas de boicot i sobre com posar remei a la corrupció. A més d'aquests projectes, també han fet vídeos per a Súmate. Han assolit més de 280.000 visualitzacions arreu del món i, per continuar podent fer aquesta tasca, han engegat una campanya de micromecenatge a través de la plataforma Verkami. Fent una petita aportació econòmica tu també pots col·laborar en aquest projecte!