Demà t'esperem a la Festa pel joc i el lleure en català!

La Festa pel joc i el lleure en català ja és aquí! Demà, a partir de les 10 del matí i fins les 3 de la tarda estarem a l'Arc de Triomf de Barcelona amb un munt d'activitats: tallers, actuacions, cinema, fira de jocs i joguines... No hi faltis, el 30 de novembre juguem en català!

La Plataforma per la Llengua celebrarà demà la desena edició de la Festa pel joc i el lleure en català. Durant tot el matí, des de les 10 fins les 15 hores, serem al Passeig Lluís Companys de Barcelona,al voltant de l'Arc de Triomf, amb un munt d'activitats per passar una bona estona entre jocs, música, cinema, actuacions i tallers en català. A més a més, ens visitaran els patges dels Reis d'Orient perquè tots els nens i nenes els hi puguin entregar la seva carta. Podeu descarregar-vos la Carta per als Reis Mags aquí per emplenar-la!

Totes les persones que es facin sòcies de la Plataforma per la Llengua durant el dia de demà seran obsequiades amb el nou cava que hem tret al mercat la Plataforma per la Llengua i Bodegues Sumarroca: el Cava per la Llengua! una iniciativa solidària per finançar campanyes de promoció del català a casa nostra i a nivell internacional.

Podeu consultar tota la informació sobre la Festa en aquest enllaç.

La Festa del joc i el lleure és possible gràcies a la col·laboració de: Supermercats Bonpreu-Esclat, Pans and Company, Sorli Discau, Moritz, Ferrocarrils de la Generalitat, Transports Metropolitans de Barcelona, Abacus, Racó Català, Vilaweb, Cavall Fort, catalunya ràdio, Club Súper3, El Punt Avui, Directe!cat, Consorci per a la Normalització Lingüística, Generalitat de Catalunya i Ajuntament de Barcelona. Podeu consultar la llista sencera de col·laboradors aquí

Us hi esperem a tots i totes!