Segona edició del Superdictat a Sant Cugat del Vallès

El grup local de la Plataforma per la Llengua participa per segon cop a la Festa de Tardor de Sant Cugat

Més de 20 persones es van inscriure diumenge passat, 24 de novembre de 2013, per participar en la segona edició del Superdictat, un dictat de tres nivells amb vuit paraules cadascun que els participants havien d'escriure correctament. Paraules com teixir, il·lús o zub-zub van posar a prova els participants en un dia fred però sense pluja. Finalment el guanyador va ser en Jordi Corbella, que ja va participar en la primera edició del Superdicat. Tots els participants van obtenir un diploma de record  i els tres primers classificats premis cedits desinteressadament per La Llibreria Alexandria, La Cooperativa Abacus, Can Vador, Sant Cugat Esports, Copi Serveis Carrer Martorell, Pati de Llibres, El Celler de Llibres i la Llibreria Paideia.

Al llarg del matí molts santcugatencs van passar per la parada de la Plataforma per la Llengua  per demanar informació de les activitats d'aquesta ONG del català i per fer-se socis o simpatitzants del grup local de Sant Cugat.