La Festa pel joc i el lleure en català viatja en transport públic

Des del divendres dia 15 de novembre, la flota d'autobusos dels Transports Metropolitans de Barcelona, el Metro i els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya transporten la propaganda de la Festa pel joc i el lleure en català que organitza la Plataforma per la Llengua.

En el cas dels autobusos de TMB, podreu trobar els 10.000 díptics que han estat repartits en les línies 39, 41, 51, 40, 42, 141, L1, L2, L3, L4, L5 i L11. Al Metro de Barcelona, a partir del seu servei d'informació que funciona a partir de vídeopantalles (MouTV), podreu veure una versió reduïda de l'espot que hem pujat al nostre canal de youtube. En el cas dels FGC, hi haurà cartells repartits a les parades de Plaça Catalunya, Provença, Muntaner, Sarrià, Reina Elisenda i Sant Gervasi.

La Festa pel joc i el lleure en català és la nova denominació de la Festa per al joc i la joguina en català, que la Plataforma per la Llengua ha organitzat durant nou anys consecutius i que, enguany, arriba a la seva desena edició. La celebració tindrà lloc a l'Arc de Triomf de Barcelona, des de les 10 fins les 15 hores. Constarà de múltiples jocs, tallers, actuacions i un llarg etcètera d'activitats, i també amb la visita dels patges dels Reis d'Orient. Podeu obtenir més informació aquí.

La Festa del joc i el lleure és possible gràcies a la col·laboració de: Supermercats Bonpreu-Esclat, Pans and Company, Sorli Discau, Moritz, Ferrocarrils de la Generalitat, Transports Metropolitans de Barcelona, Abacus, Racó Català, Vilaweb, Cavall Fort, catalunya ràdio, Club Súper3, El Punt Avui, Directe!cat, Consorci per a la Normalització Lingüística, Generalitat de Catalunya i Ajuntament de Barcelona. Podeu consultar la llista sencera de col·laboradors aquí.