Montserrat Torres Nadal, guanyadora del concurs #estimoelcatalà del mes d’octubre

Montserrat és la guanyadora d'un abonament "a la carta 4", del Teatre Nacional de Catalunya. A més, el TNC obsequia a l'afortunada amb un lot de productes de marxandatge de la institució. En el concurs, celebrat el 31 d'octubre, hi han participat tots els socis que havien entrat a formar part de Plataforma per la Llengua durant l'últim mes.

Aquesta promoció està inclosa dins la campanya #estimoelcatalà engegada per la ONG del català. La campanya, que continua activa, té l'objectiu de donar a conèixer la tasca que realitza la Plataforma per la Llengua i de sensibilitzar la ciutadania davant l'onada d'atacs al català apel·lant a la mobilització de tothom. Podeu trobar més informació aquí.

Dins la mateixa campanya, Plataforma per la Llengua engega promoció per als socis que es donin d'alta entre l'11 i el 30 de novembre: subscripcions a l'edició digital d'El Punt Avui i el 9 Esportiu durant 1 any sencer. Hi ha 10 subscripcions, valorades en 48 euros cada una, esperant als nous socis. Podeu consultar les bases del sorteig aquí.

Per fer-vos socis només heu d'omplir aquest formulari.