Descompte per a socis en l’entrada del Museu del Gas de Sabadell i visita guiada gratuïta

Si ets soci/a de la Plataforma per la Llengua, a partir d'ara, podràs gaudir d'un descompte en l'entrada del Museu del Gas de Sabadell. A més a més, el proper 23 de novembre, oferim una visita guiada gratuïta al Museu per als socis i, també per als seus acompanyants. Reserveu la vostra plaça a través del correu electrònic promocions@plataforma-llengua.cat

A partir d'ara, els socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua podran gaudir d'una entrada a preu reduït per visitar el Museu del Gas de Sabadell. El Museu del Gas, de la Fundació Gas Natural Fenosa, té com a objectiu la preservació, la conservació i la difusió del patrimoni històric dels sectors del gas i l'electricitat, així com l'exploració del futur de les energies i la seva interacció amb el medi ambient. Podeu llegir més informació sobre el museu aquí

A més a més, el proper 23 de novembre, els socis que ho desitgin i els seus acompanyants podran gaudir d'una visita guiada pel museu totalment gratuïta! La visita començarà a les 17.30h i és necessari reservar plaça enviant un correu electrònic amb el nom de les persones que assistireu a la visita a promocions@plataforma-llengua.cat. Després de la visita, a les 19 hores, podreu gaudir de l'espectacle "The Big Band Theory" on un grup de científics despreocupats us aproparan, a través d'uns monòlegs, els reptes de la ciència d'avui de manera amena i accessible.  És necessari que en el correu especifiquer els noms de les persones que també us voldreu quedar als monòlegs de "The Big Band Theory".