Col·labora amb el projecte Verkami “Fes Escola Valenciana!”

Escola Valenciana ha engegat una campanya de micromecenatge a través de la plataforma Verkami per tal de poder dur a terme les seves activitats de normalització lingüística. L'entitat cívica té l'objectiu d'impulsar l'ús del valencià a les escoles del, valgui la redundància, País Valencià, defensant que tenen dret a una educació en la seva pròpia llengua.

S'ha de recordar que la Llei d'Ús i Ensenyament del Valencià compleix 30 anys. Tot i així, els atacs constants a la llengua i als drets lingüístics dels parlants del País Valencià són evidents. L'educació en valencià està marginada. I només cal afegir a aquest retrat la nova llei LOMCE imposada des del Govern Central. Aquests són alguns dels motius pels que Escola Valenciana no vol cessar en la seva lluita. Ajuda'ls!

Podeu fer la vostra pròpia aportació al projecte mitjançant la web www.escolavalenciana.org/verkami. S'esperen aconseguir 60.000€ en els 40 dies que dura aquesta campanya de micromecenantge. Un repte gran, però abastable! Hi ha 12 paquets de contribució diferenciats per les recompenses, perquè la gent triï en un ventall de possibilitats que van entre l'aportació de 10€ fins a 3.000€.