Entrades a la Fira Mediterrània de Manresa per als primers 32 socis que ens enviïn un correu! Afanya-t'hi!

Promoció especial per als socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua: a partir d'avui, els primers 32 socis que ens enviïn un correu a l'adreça promocions@plataforma-llengua.cat sol·licitant-les, tindran entrades gratuïtes per a la Fira Mediterrània de Manresa per al divendres 8 i dissabte 9 de novembre. Afanya-t'hi!

Aquesta promoció només serà vàlida pels 32 primers socis que ens enviïn un correu a l'adreça de correu indicada, promocions@plataforma-llengua.cat. Cada soci o sòcia pot demanar un màxim de dues entrades. En el correu ha de constar el nom i cognoms del soci o sòcia i, si és el cas, de l'acompanyant.

La campanya durarà fins el 31 d'octubre o fins a exhaurir les 32 entrades. Els guanyadors rebreu un correu la primera setmana de novembre en què se us indicarà el nombre d'entrades que se us han assignat i el dia que us ha tocat, així com els detalls i la logística de la recollida.

La Fira Mediterrània de Manresa és un mercat de noves creacions artístiques, inspirades en la tradició catalana o en la tradició comuna a la riba de la Mediterrània. Consta d'espectacles d'escenari o itinerants de música, teatre i dansa, tant per a públic adult com per a públic familiar.

Podeu consultar els horaris i el programa complet a: http://www.firamediterrania.cat/sites/default/files/16FMM_prog.pdf

Gràcies per la vostra participació i pel vostre suport com a soci o sòcia!