Notícies ← Altres notícies

Coca-cola no sap compartir la llengua. 3 anys de vulneració de la llei

La nova campanya de la marca de refrescos, que consisteix en personalitzar les llaunes amb alguns dels noms més comuns a Espanya, introdueix noms en català però l'empresa Coca-cola segueix sense etiquetar en la nostra llengua. D'aquesta manera, Coca-cola segueix incomplint la llei i continua ignorant a aquest gran nombre de consumidors catalans i catalanes que fa anys exigeixen l'etiquetatge dels seus productes en català.

Coca-cola ha engegat una campanya amb llaunes amb 122 noms de persona diferents, la majoria dels quals són els més posats a l'estat espanyol. I vet ací que s'ha trobat noms catalans com Jordi, Joan, Josep, Anna, Laia, Mireia, Montserrat o Núria. Els noms són en català, és clar, però altra vegada l'empresa s'ha negat a posar les dades de l'etiquetatge en català. Tot fent estadístiques ha vist que part dels seus consumidors tenen noms en català, però encara no ha estat capaç de fer una estadística per saber que part dels seus consumidors parlen català. Coca-cola continua ignorant els consumidors catalans i vulnerant l'article 128.1 del Codi de consum de Catalunya. Coca-cola no sap fer estadístiques!

Comparteix

  • Twitter
  • Facebook
  • Telegram
  • Whatsapp
  • Linkedin