Presentació de l’informe de la Plataforma per la Llengua “En español o nada” i del llibre "¡En cristiano!" de l’historiador Ignasi Bea

El passat divendres 18 d'octubre la plataforma per la llengua de Canet de Mar va oferir una doble presentació a la sala d'audiovisuals del pavelló municipal d'esports. Es va presentar  l'informe de la Plataforma per la Llengua "En español o nada" i el llibre ¡En cristiano! de d'historiador Ignasi Bea

"En español o nada",que parla de 40 casos greus de discriminació lingüística a les administracions públiques en què es descriuen 40 casos de ciutadans i ciutadanes dels territoris de parla catalana que han estat discriminats per les administracions públiques per utilitzar el català, va ser presentat per Eloi Torrents de la Plataforma per la Llengua ¡En cristiano! sorgeix de la voluntat de donar veu a persones que en els darrers anys han patit casos de discriminació lingüística arreu dels Països Catalans pel simple fet d'emprar la seva llengua amb normalitat en tractar amb les forces de seguretat de l'Estat. Des del 1996 fins al 2012, tretze casos que demostren que aquest tipus de situacions, malauradament, no són cosa del passat i segueixen tenint lloc avui en dia a Barcelona, Palma, Dénia, Ondara o Girona.