Ja som 20.000 seguidors a Twitter!

El perfil oficial de Twitter de la Plataforma per la Llengua ja ha superat des d'avui els 20.000 seguidors! Gràcies a tots i a totes pel vostre suport! Si encara no ens segueixes, fes-ho a @llenguacat.

Els perfils de la Plataforma per la Llengua a les xraxes socials no paren de créixer. Ja hem arribat als 20.000 seguidors a la xarxa social Twitter passats tres anys del seu sorgiment, mentre que a Facebook ja som molt a prop dels 21.000 seguidors. En els últims 5 anys, la comunicació a la Plataforma per la Llengua ha fet el canvi progressiu des d'una comunicació unidireccional i molt estàtica a una comunicació 2.0, multiplataforma, dinàmica, interactiva i col·laborativa.

Twitter i Facebook han cobrat una gran importància i ens han donat una gran notorietat, com demostra l'espectacular evolució en nombre de seguidors en els últims anys: la pàgina oficial de Facebook supera després de 3 anys els 20.000 seguidors i, ara també, Twitter després de 4 anys. Aquestes xifres s'equiparen a altres canals de l'entitat amb més recursos i antiguitat. A través d'aquests mitjans, no només hem explicat els posicionaments i campanyes de l'entitat d'una manera molt més dinàmica i arribant a un públic molt més ampli que anys abans, sinó que també han servit per escoltar les seves propostes, interactuar amb ells i explicar millor i de manera més personalitzada què fem i per què, guanyar imatge de marca i adquirir simpaties entre el nostre target.

Moltes gràcies a tots i totes, seguim creixent!