El català avança en els supermercats en línia: Carrefour estrena nova botiga en línia d’alimentació en llengua catalana

La multinacional francesa se suma a altres empreses de distribució, com Caprabo-Eroski i Condis, que ja oferien aquest servei en català. Des de Plataforma per la Llengua s'espera que aquest sigui el primer pas de Carrefour per solucionar els dèficits en relació a la llengua catalana.

La Plataforma per la Llengua valora positivament la implantació d'una versió en català de la botiga on línia d'alimentació de la multinacional francesa Carrefour i que segueixi els passos d'altres grups de distribució, com ara Condis o Caprabo-Eroski. Tot i així, espera que només sigui un primer pas del gegant de la distribució francès en relació al català, atès que l'entitat ha comunicat diverses vegades a Carrefour que presenta dèficits notables en relació al català: no l'usa en l'etiquetatge ni al web corporatiu, per exemple.

L'aposta de la multinacional francesa per disposar d'aquest servei en línia en català demostra el potencial del català en l'àmbit comercial i empresarial i la creixent necessitat d'atendre els consumidors dels territoris de parla catalana també en llengua catalana. Des de la Plataforma per la Llengua s'espera que la resta de grans grups distribuïdors presents a l'àrea lingüística catalana en prenguin nota i ben aviat també implementin una versió en català d'aquest servei i respectin plenament els drets lingüístics dels consumidors.

Podeu accedir a aquest servei a través d'aquest enllaç: http://www.carrefouronline.carrefour.es/alimentacion/HomeAlimentacion.aspx