Tenim força! Més de 7.000 visites al vídeo. Fes-lo córrer!

La nova campanya de la Plataforma per la Llengua, llançada amb motiu de la Diada, ha tingut una important repercussió a la xarxa: en 72 hores, el vídeo "Tenim força!" ha superat les 6.000 visites. Encara no l'has vist? Mira'l i fes-lo córrer entre els teus contactes! Perquè ara més que mai estem en un moment clau: hem de demostrar la nostra força. Perquè tenim la força de la terra, de les tradicions, de la innovació i també tenim la força d'un poble. Però sobretot, tenim la força de la llengua que ens uneix. I ara més que mai, aquesta llengua, i també la nostra ONG, necessita la teva força.

Només amb el teu suport l'ONG del català podrà mantenir les nombroses accions en pro de la nostra llengua que tenim programades: en les properes setmanes, farem una entrega de joguines en català a diverses escoles de la Franja en resposta a l'aprovació de la llei del LAPAO. Tot això, sense deixar d'atendre i defensar els cada cop més nombrosos casos de discriminacions arreu dels territoris de parla catalana, de lluitar contra lleis com la del TIL a les Illes, de continuar fent programes d'acollida lingüística i de treballar per augmentar la presència del català a les empreses.

I com pots ajudar-nos, et preguntaràs?

• Si encara no ho ets, fes-te soci o sòcia de la nostra entitat! Pots fer-ho aquí des de només 40€ a l'any, i t'enduràs de franc la samarreta especial que Punt Volat i la Plataforma per la Llengua han preparat per a aquest 11 de setembre.
  • Si ja ho ets, pots donar a conèixer la Plataforma per la Llengua entre les teves amistats i animar-les a que se'n facin sòcies.
  • Pots fer-nos arribar correus electrònics i telèfons de persones que podrien estar interessades en participar en el nostre projecte.
  • També pots enviar un SMS amb la paraula ESTIMO al 25511 i col·labora aportant 1,45€ a la Plataforma per la Llengua.

Moltes gràcies pel teu suport!