Llueix la samarreta especial de la Diada! Si et fas soci te la regalem!

Aquest mes de setembre, porta la samarreta de la Diada! La Plataforma per la Llengua i Punt Volat han editat una samarreta especial per commemorar l'Onze de Setembre. Vols lluir-la? Només durant aquest mes, si et fas soci o sòcia de la nostra ONG, te'n regalarem una!! *

A més, si t'agrada la samarreta, siguis o no soci, pots comprar-la també per només 14 euros i contribuir també a la feina que fem de promoure el català i defensar els teus drets lingüístics! Pots aconseguir-la de les següents maneres: vine a comprar-la a les parades que muntarem a Barcelona demà per la Diada (a l'Arc de Triomf, ronda Sant Pere davant de l'estàtua de Rafael Casanova i al Fossar de les Moreres) o passa per la nostra seu nacional (a Via Laietana, 48 A, principal 2a). Si no pots desplaçar-te a Barcelona, posa't en contacte amb nosaltres a info@plataforma-llengua.cat o bé al telèfon 93 321 18 03 i te la farem arribar.

Gràcies pel teu suport!

* Fins a exhaurir existències.