Xavier Zulet és el guanyador del concurs #estimoelcatalà del mes de juliol

Xavier Zulet Romero és el guanyador del lot de productes Moritz després del sorteig que es va celebrar el passat 2 d'agost entre els participants de la campanya #estimoelcatalà del mes de juliol. Xavier Zulet s'ha fet soci de la Plataforma per la Llengua aquest juliol arran de la campanya #estimoelcatalà. La campanya, que continua activa amb noves promocions, té l'objectiu de donar a conèixer la tasca que realitza la Plataforma per la Llengua i de sensibilitzar la ciutadania davant l'onada d'atacs al català apel·lant a la mobilització de tothom. El sorteig es va realitzar entre les persones que es van fer sòcies de la nostra ONG durant el mes de juliol entre els socis que durant el mateix període van participar en la campanya fent-nos arribar contactes de persones que estimen el català.

La campanya continua activa durant el mes d'agost amb una nova promoció. Aquest mes d'agost, fer-se soci de la Plataforma per la Llengua té premi: si et fas soci o sòcia de la nostra ONG et regalem una samarreta Punt Volat i una bossa "Estimo el català", perquè portis la ela geminada i el teu missatge d'amor a la teva llengua arreu del món.

Sabies que la ela geminada és l'única lletra de l'alfabet que els catalans no compartim amb cap altre idioma? Sabies que el punt del mig de la ela geminada es diu punt volat?

Per fer-vos socis podeu completar el formulari que podeu trobar aquí.