Miquel Badrenas Miró és el guanyador del concurs #estimoelcatalà de maig

Miquel Badrenas Miró ha guanyat el lot de productes de l'empresa ViDirecte.cat, valorat en 60€, després del sorteig que es va celebrar el passat 31 de maig entre els participants de la campanya #estimoelcatalà. Badrenas es va fer soci de la Plataforma per la Llengua durant el mes de maig arran de la campanya #estimoelcatalà. La campanya, que continua activa amb noves promocions, té l'objectiu de donar a conèixer la Plataforma per la Llengua i de sensibilitzar la ciutadania davant l'onada d'atacs al català apel·lant a la mobilització de tothom. El sorteig es va realitzar entre les persones que es van fer sòcies de la nostra ONG durant el mes de maig i entre els socis que durant el mateix període van participar en la campanya fent-nos arribar contactes de persones que estimen el català.

El lot, valorat en 60 € i format per 6 ampolles de vi blanc, negre, rosat i cava, amb denominacions representatives de tot el territori i amb atenció per referències etiquetades en català i que treballen varietats de raïm genuïnes del país, és possible gràcies a la col·laboració de l'empresa ViDirecte.cat, que a més de facilitar el lot gratuïtament va enviar el lot a casa del guanyador. Per a més informació sobre l'empresa, podeu visitar el web de ViDirecte aquí.

La campanya continua activa durant el mes de juny amb una nova promoció: els nous socis que ens arribin el juny a través del formulari que podeu trobar aquí i també els socis i sòcies que ens enviïn a l'adreça socis@plataforma-llengua.cat telèfons i/o adreces electròniques de persones que "estimin el català" per tal que els puguem trucar per demanar-los que facin un pas més en la seva implicació amb la seva llengua, participaran en el sorteig d'un sopar al restaurant Big Fish de Barcelona. Podeu consultar les característiques del lot aquí.

Podeu consultar també les bases del sorteig en aquest enllaç.