El Projecte Enraonem visita can Paloma d’Esparreguera

Àngel i Júlia, masovers de la masia de can Paloma d'Esparreguera, van guiar els participants del Projecte Enraonem pel molí d'oli, el celler i les diferents instal·lacions del mas, que produeix vi a partir de les pròpies vinyes.

Dimecres 12 de juny el grup del Projecte Enraonem va fer la visita a la masia de can Paloma, situada a l'indret probablement més bonic del terme municipal d'Esparreguera, als peus de la muntanya de Montserrat i del riu Llobregat.

La visita va servir per a conèixer de prop l'activitat agrícola que actualment desenvolupa una família de masovers en una masia activa d'Esparreguera.

La Plataforma per la Llengua agraeix la càlida acollida que Àngel i Júlia van dispensar al grup del Projecte Enraonem i l'obsequi que van fer al grup i convida tots els socis de l'entitat a conèixer de prop aquest productor local de vi, situat al terme municipal d'Esparreguera, a la carretera local B-113, paral·lela a la carretera C-55 d'Olesa de Montserrat a Manresa.

El Projecte Enraonem, creat per la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat-Esparreguera, té el doble objectiu d'oferir un espai on practicar català a l'àmbit públic de manera espontània i alhora conèixer de prop els aspectes de la cultura catalana presents a Esparreguera i a la rodalia.

Per posar-se en contacte amb aquest projecte de l'ONG del Català es pot enviar un correu a l'adreça electrònica plesparreguera@plataforma-llengua.cat o mitjançant la pàgina de Facebook de la territorial: www.facebook.com/PlataformaPerLaLlenguaBaixLlobregat.

El Projecte Enraonem compta amb l'assessorament, la col·laboració i el ple suport del Servei Local de Català d'Esparreguera i de la Regidoria de Política Lingüística de l'Ajuntament d'Esparreguera.

Podeu veure el recull de fotos de la visita aquí