Estimes el català? Fes-te soci de la Plataforma per la Llengua i envia un SMS amb la paraula "ESTIMO"

Estimes el català? La nostra llengua et necessita ara més que mai. Si estimes el català, fes-te soci de la Plataforma per la Llengua des de només 3 € al mes i participa en el sorteig d'un sopar per a dues persones al restaurant Big Fish de Barcelona en la data que vulguis. Si estimes la teva llengua també pots fer altres coses, com ara enviar un SMS amb la paraula ESTIMO al 25511 i col·laborar així aportant 1,45€ a la nostra ONG. Més informació a: estimoelcatala.cat

Si estimes el català, pots fer tres coses:

1. Fes-te soci de la Plataforma per la Llengua des de només 3 € al mes i participa en el sorteig d'un sopar per a dues persones al restaurant Big Fish de Barcelona en la data que vulguis. El nom del guanyador o guanyadora es farà públic el 3 de juliol. Cada mes sortejarem sorpreses diferents!

2.  Envia un SMS amb la paraula ESTIMO al 25511 i col·labora aportant 1,45€ a la Plataforma per la Llengua.

3. Dóna a conèixer la nostra campanya entre els teus amics i familiars perquè s'animin a fer-se'n socis, reenvia-la a tots els teus contactes i comparteix-la en les teves xarxes socials.