La Plataforma Maresme organitza un concert de Josep Coll a Canet de Mar

El proper dia 26 d'agost a les 18:30 hores de la tarda a la riera Sant Domènec de Canet, la Plataforma per la Llengua Maresme presenta un concert amb el cantautor Josep Coll, que tocarà durant la diada sardanista del poble de Canet.

L'associació sardanista va convidar la Plataforma per la Llengua Maresme a participar en la diada sardanista, i aquesta és la nostra aportació. El concert porta el nom de 'Cançons per poder volar' i compta amb una selecció musical de diferents temps amb lletres de Mossèn Cinto Verdaguer, Salvador Espriu, Joan Titus i Josep Coll.

D'altra banda, la Plataforma per la Llengua Maresme ha valorat molt positivament la campanya 'Estima't, defensa el català', que van tenir lloc el passat dia 13 de maig del 2006 a Arenys de Mar. Es van programa activitats de tot tipus i per a totes les edats, des d'un conta-contes per als més petits fins a una taula rodona, passant per una exposició sobre les grans empreses que no etiqueten els seus productes en català a Catalunya i una petita mostra de la nostra cultura amb la colla de bastons de Premià de Mar i la Colla del Basilisc (diables). A la nit també hi va haver música, amb els grups Kàtica, Los Draps i La gossa sorda, una petita representació de la unitat de la llengua en els Països Catalans, ja que uns eren de la Franja de Ponent, els altres del Principat i els últims del País Valencià.

Durant tot el dia, els participants van poder comprovar que era possible poder viure en català i gaudir de la cultura catalana. L'acte va comptar amb la col·laboració d'un centenar de persones, del grup Bon Preu i del diari El Punt. Per més informació sobre totes aquestes activitats, podeu visitar el web de la Plataforma per la Llengua Maresme: www.plataforma-llengua.cat/maresme.