Notícies ← Altres notícies

Gran repercussió a la Xarxa de l’article sobre Granini i el consumidor català

D'ençà que es va publicar a migdia del dilluns 29 d'abril l'article Granini, un «no» rotund a l'etiquetatge en català, un «no» rotund al consumidor català al blog de la Plataforma per la Llengua, hi ha hagut molta repercussió a la Xarxa, especialment a través dels canals de Facebook i Twitter.

De manera directa l'article ha tingut milers de lectures, amb més de 1000 piulades directes i més de 3000 m'agrada. N'han parlat diversos fòrums a Internet i ha sortit en diversos mitjans de comunicació. Nombrosos ciutadans s'han adreçat a la seu alemanya i de Barcelona per expressar el seu desacord amb la política lingüística de l'empresa bo i demanant una rectificació per tal que el consumidor català sigui considerat en igualtat de condicions que la resta de consumidors europeus i, per tant, Granini etiqueti també en català. Les notícies dels mitjans de comunicació electrònics han tingut desenes de milers de lectures i centenars de comentaris.

D'altra banda diferents mitjans de comunicació s'han adreçat a Granini per conèixer la seva posició davant l'allau de crítiques rebudes. Tanmateix, l'empresa, en tots els casos, ha declinat de moment de pronunciar-se sobre la qüestió.

Comparteix

  • Twitter
  • Facebook
  • Telegram
  • Whatsapp
  • Linkedin