La Plataforma per la Llengua convoca el VII Dictat Català d’Esparreguera

L'acte s'emmarca en l'Any Espriu i en la Tercera Setmana de la Llengua Catalana a Esparreguera, per la qual cosa el text que es dictarà pertany a una obra de Salvador Espriu.

Els tres organitzadors del Dictat Català d'Esparreguera, la Plataforma per la Llengua, el Servei Local de Català d'Esparreguera, del Consorci per a la Normalització Lingüística i la Regidoria de Política Lingüística de l'Ajuntament d'Esparreguera convoquen la setena edició del Dictat Català d'Esparreguera, una activitat lúdica que es proposa a la població d'Esparreguera com un concurs per esbrinar qui és capaç d'escriure un text amb les mínimes errades ortogràfiques possibles.

La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat-Esparreguera premiarà el guanyador amb un viatge de cap de setmana per a dues persones a l'Alguer (la ciutat de parla catalana de Sardenya). També hi ha 20 premis més que consisteixen en subscripcions anuals gratuïtes a revistes de l'APPEC (Associació de Publicacions Periòdiques en Català) i a la revista local esparreguerina 777 Comunica.

A més a més, l'alumne dels cursos de català per a adults del Servei Local de Català d'Esparreguera que tingui menys errades també rebrà un premi: un exemplar del Diccionari de la Llengua Catalana de l'Institut d'Estudis Catalans.

El VII Dictat Català d'Esparreguera compta amb la col·laboració desinteressada de Ràdio Esparreguera i de l'agència de viatges Terres Llunyanes.