L’Escola Cooperativa El Puig d’Esparreguera s’afegeix al Voluntariat per la Llengua Jove

El centre ha començat a promoure el projecte del voluntariat lingüístic juvenil amb una xerrada a la classe de 4t d'ESO.

L'Escola Cooperativa El Puig d'Esparreguera s'ha afegit aquest curs 2012-2013 al Voluntariat per la Llengua Jove de la Plataforma per la Llengua amb una xerrada a l'alumnat de 4t d'ESO que promou la reflexió sobre la diversitat lingüística i la promoció de l'ús del català.

Els nois i les noies més grans de 16 anys podran participar en el projecte en unes trobades en què es comparteix el català amb un altre jove que l'està aprenent. El projecte el duu a terme fora de l'horari escolar.

La inscripció es pot dur a terme o bé al mateix centre escolar, o bé mitjançant l'adreça electrònica plesparreguera@plataforma-llengua.cat o bé a la pàgina que l'entitat té a Facebook: https://www.facebook.com/PlataformaPerLaLlenguaBaixLlobregat.

Aquest projecte, que compta amb el suport de la Regidoria de Política Lingüística de l'Ajuntament d'Esparreguera, promou la conversa com a manera de transmetre coneixements, actituds i valors sobre la diversitat cultural i lingüística i la convivència entre persones d'orígens diversos. Amb el Voluntariat per la Llengua Jove es pretén fer augmentar el coneixement i l'ús social de la llengua catalana entre el jovent de la vila, promoure actituds positives envers el català i la diversitat lingüística i crear més convivència i cohesió social a l'entorn de la nostra llengua.