La Plataforma per la Llengua entrega el premi al vídeo més votat del mes de desembre del concurs #RaonspelCatalà

Un lot de productes etiquetats en català és el regal que es va endur ahir a la tarda en Josep Maria Porté per ser l'autor del vídeo més votat durant el mes de desembre del concurs #RaonspelCatalà, que organitza l'ONG del català.

Després de llegir la notícia sobre el concurs #RaonspelCatalà en un diari electrònic, en Josep Maria, veí de Balaguer, va enregistrar un vídeo musical en què defensava el català com a llengua vehicular a les escoles dels territoris catalanoparlants. Tot seguit va penjar-lo a l'aplicació del Facebook i va resultar ser el més votat del mes de desembre i, per tant, guanyador d'una panera de productes etiquetats en català.

Recorda que encara ets a temps de guanyar el lot del mes de gener. Com aconseguir-lo? Molt fàcil!

1) Explica en un vídeo quines són les teves raons per defensar el català arreu del món.

2) Puja'l a Youtube

3) Enganxa l'enllaç a l'aplicació de Facebook

4) Publica la teva participació en el teu mur per aconseguir vots.

Si com en Josep Maria fas el vídeo el més votat, guanyaràs una cistella de productes etiquetats en català!

I si encara no ho veus clar, uns voluntaris de la Plataforma per la Llengua han enregistrat aquest divertit vídeo en què t'expliquen com participar en el concurs.

Participa i defensa la teva llengua!